Super & Cookie

Två personers tankar, funderingar och allt däremellan.

Antiklimax

Kategori: Allmänt

Tja.
Det är nu måndag eftermiddag och jag har äntligen kommit förbi det stadiet där jag hatar allt och alla som har med det svenska landslaget att göra. Det är förnedrande att associeras med detta land och dess fotbollslag. Att vi har sådana förbannade klåpare i landslaget som Andreas Granquist.. Den killen borde fan avrättas. Han var på vift oavsett vilken jävla position han fick. Har kanske inte riktigt kommit över det än :P
Någon jävla sommar har det inte blivit än heller?? Vad fan är det som händer denna sommaren?
Resan till Lidköping visade sig vara riktigt najs faktiskt. Staden i sig var ungefär lika intressant som ett utedass, men människorna som är med i programmet är riktigt bra. De slovenska deltagarna överträffade alla förväntningar som jag hade, vilket iofs inte var särkskilt höga. Lyckades också berusa mig för första gången på vin :). Det blev massor av skratt och en hel del öl. Men det som var sjukt bra och som verkligen var en positiv överraskning var de professorer som höll i våra undervisningar. De var så jäkla bra att jag trots sömnbrist och bakfylla lyssnade på vartenda ord som sades. Att en föreläsare kan vara så bra och intressant så att han fängslar 40 personer en hel dag är sällsynt. Det var underbart att lyssna på dessa professorer som var verkligen top of the line. Önskar att det var så när man fortfarande gick på Universitet.
Jag fick också åka med och ro ett riktigt vikingaskepp i lidköping, vilket var en trevlig upplevelse.
Sen blev det middag med där vi skulle sitta ute och äta samt dricka ur horn istället för glas. WTF, tänkte jag men det var kul.
Men inte fan bjöds det på mjöd. Det var lite av en besvikelse och inte nog med det. All öl försvann direkt så jag fick dricka vin. Men gjorde det bästa av situationen och drack massor av vin istället ;).
Funkade lika bra faktiskt.
Dan efter så åt vi middag på läckoslott vilket också var trevligt. Kommer inga bilder på detta dock och detta beror mest av allt på att jag fullständigt skiter i gamla byggnader och slott etc. Fattar inte riktigt varför alla ska envisas med pracka på en sånt skit. Helt jävla värdelöst!
Var i fredags på intervju hos företaget som jag ska jobba på och det var awesome att se att Vd:n var lite smygrasse. Man kommer fan aldrig ifrån dessa svin. Hellre att de är öppna med det och säger vad de menar istället för att vinkla samtalet så att det blir underförstått att de hatar en. Fick idag besked också de trots det vill att jag ska börja i Augusti. Vet fan ifall jag vill/orkar pendla till kristianstad varje dag. Får helt enkelt tänka över skiten innan jag tackar ja.
Fick höra att korplaget vann i onsdags också. De gjorde en jätteinsats och lyckades utklassa ett riktigt dåligt lag. Fan vad najs gubbar :)
Har nu massor att fundera över denna veckan. Får se vad jag gör...
Ha det najs/Super

Kommentarer


Kommentera inlägget här: