Super & Cookie

Två personers tankar, funderingar och allt däremellan.

Glorious Thursday!!

Kategori: Allmänt

Den 15/11 är en underbar mother fucking  dag!!

Detta är dagen då jag säkrade ett nytt jobb inom normal pendlingsavstånd.

Är sjukt lycklig men samtidigt så känns det lite, väldigt lite, vemodigt eftersom man har ju varit här (Kristianstad) i 3 månader. Har hunnit lära känna lite människor och någonstans etablerat sig. Men nu så ska man byta igen, så jävla gött!!

Mitt uppsägningssamtal visade sig vara helt annorlunda än vad jag förväntade mig. Min chef var helt förstående och berömde mig för min arbetsmoral och attityd. Fantastiskt hur annorlunda det var gentemot det som jag föreställde mig. Trodde han skulle snea och skälla ut mig eftersom jag lämnar mitt i ett projekt. Men han var lugn och sa åt mig att tänka på mig själv!! Är lättad över att man kan lämna utan några sura miner.

Gårdagen var också riktigt fin. Först blev jag uppringd och erbjuden ett jobb och sedan avrundades kvällen med en fantastisk fotbollsmatch mellan Sverige och England. För er som tvivlade på Zlatans gudomliga förmåga att spela fotboll så refererar jag till hans fjärde mål mot England. Jag vill hävda att varken Messi/C.Ronaldo/Moses/Jesus/Mohammed hade ens tänkt tanken eller haft förmågan att avsluta på det sättet som han gjorde.

Njut av ibracadabra

 

 

 De engelsmän som snackade skit om att Zlatan inte levererar mot engelska lag och att han är en medioker spelare fick smaka lite Zlatan snopp igår. Fucking Underbart!! Det svenska landslaget sprudlade faktisk fotbollsglädje i sin nya fantastiska arena.

 Längtar hem så fantastiskt mycket just nu, men jag måste sitta kvar ett par timmar till.

 Ha det fantastiskt // Super

Kommentarer

  • Renata säger:

    Grattis till nya jobbet, är väldigt nyfiken! Vi vill jättegärna träffa er snart...

    Kram till båda

    2012-11-15 | 20:13:33

Kommentera inlägget här: