Super & Cookie

Två personers tankar, funderingar och allt däremellan.

Victory!!

Kategori: Allmänt

Tjena.

Sitter här med ett lite ömmande knä och skriver lite medans jag avnjuter ett glas juice och tänker tillbaka till gårdagens seger.
Igår kom äntligen korplagets första seger. Det var fan på tiden tänker säkert ni som följer bloggen och jag kan inte annat än instämma. Inte desto mindre blev det seger där jag blev 2-målsskytt från backposition. Det var lite oväntat men jäkligt skönt. Dessutom så gjorde, en för dagen något mörkare Daniel än vanligt, också 2 mål så det var lite av en familjeseger. Måste dock medge att vi hade bra motstånd och att segern satt långt inne. Tänkte att lägga upp lite bilder så att även ni kan fröjdas ;)

El Capitan    


Har de senaste dagarna gått runt och sjungit på denna låten. Den är inte alls ny eller nått sånt men av någon anledning så har den fastnat ordentligt



Därav har jag funderat en del på det här med åldersnoja. Jag har personligen aldrig tänkt så mycket på det, men jag har märkt att det snackas mer och mer om ålder. Detta kan ju bero på att de flesta av mina vänner är runt 30-strecket och därför haglar gubbskämten från alla håll och kanter. Hade själv en liten incident förra veckan när jag var ute med min lillebror och mina kusiner och lattjade lite. Efter att ha spelat en liten stund låste sig höger knä så att jag knappt kunde gå. Detta ledde givetvis till skratt och gliringar från de andra, men efter en stund så gick det bra igen. Sånt skit hände inte för 10 år sedan.

Har nu suttit och kollat igenom How I Met Your Mother säsong 7. Det var jäkligt bra och lika kul som vanligt. Ett ganska långt inhopp av Kal Penn gjorde inte serien sämre. Den killen är riktigt rolig.

Just nu sitter vi och kollar på jersey shore säsong 5. Även det är ganska roligt även om det har mist lite av sin charm och nu mest är repetition av saker som man har sett tidigare.

Ja det får väl räcka nu :P

Ha det najs.
 

Kommentarer

  • "Micke" säger:

    Snälla polare som lånade ut kaptensbindeln nær du tog bilder till fotoalbumet!

    Vem var det som hadde den under matchen?

    2012-06-10 | 12:09:57

Kommentera inlägget här: