Super & Cookie

Två personers tankar, funderingar och allt däremellan.

Lidköping??

Kategori: Allmänt

Tja..
Sitter här i ett superlitet hotellrum i Lidköping. Nu kanske ni undrar vad fan jag gör här?? Jag har tyvärr inget bra svar på den frågan. Till en början tänkte jag att det kanske skulle vara najs.. Men av det jag har sett hittills verkar allt knas. Ska vara här i 4 dagar för att åka hem på torsdag. Tänkte att jag skulle ta mig nått att äta men hela stan verkar vara stängt.. Fick nöja mig med en panikburgare på sibylla.. hahaha det var fan inte igår man åt där, men jag kände att kroppen behövde mat. För er som inte är så insatta i problematiken så kan jag bara säga att om jag inte hade fått mat på ytterligare en timme eller så så hade saker och ting gått väldigt snett, väldigt snabbt!!
Tyvärr innebär detta att jag kommer att missa sista korpmatchen innan sommaren. Det suger nått så oerhört men vad kan jag göra. Har en liten aning om att saker och ting kommer att gå åt helvete på den matchen utan mig men WTF. Det kanske är en nyttig läxa för de ;) . Det kommer att bli svårt för de utan sin självklara ledare/kapten :P men det måste gå helt enkelt. Hoppas på att de mäktar med en vinst iaf.
Tycker att det är väldigt synd att Cookie inte kunde följa med mig, det hade förgyllt resan avsevärt. Tyvärr kunde hon inte slita sig från jobbet. Ska snart lägga en liten bet på spanien/italien matchen och sedan vila lite innan det är dags för lite mingel i Lidköping.
Fridens!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: