Super & Cookie

Två personers tankar, funderingar och allt däremellan.

Vecka 5 2013

Kategori: Allmänt

Tjena,

Är inne på 2013 nu. Första månaden är nästan avklarad och det känns ganska bra. Önskar att man hade haft lite mer tid att spendera på gymmet :P, men förutom det så är jag ganska nöjd. 

Jobbar och sliter gör man varje dag. Så jäkla najs med ett riktigt jobb och inte sådant skit som man gjorde tidigare. Fy vad otacksamt det var. Man jobbade och slet för så lite pengar samtidigt som man blev illa behandlad av vissa människor som är/var helt jävla inkompetenta.  Ni vet vilka ni är!

Nu är det andra bullar, blir behandlad med respekt och får en lagom ersättning för den insats man lägger in :D,  Riktigt skönt.

Snart vankas 30-årsdagen också. Alla frågar vad jag önskar mig och för att vara helt ärlig så vet jag inte. Det enda som jag kommer på som jag verkligen skulle vilja ha är Tid & en stor lotto/trissvinst.  Skulle bara försvinna ifrån vintern och allt som tynger en & bara fly mot solen och horisonten. Så Mother-F#¤&ing skönt det hade varit.

Den kommande helgen är det Super Bowl och det innebär att man äntligen får lön för den ihärdiga kärlek man känt för ett lag som genomgått världens längsta uppbyggnadsperiod. Min förhoppning är att det ska kulminera i en vinst som är så självklar och pure(engelska) att det nästan blir vackert, erotiskt och snudd på snuskigt. Tyvärr så förstår/uppskattar Cookie inte Amerikansk fotboll, men det är av föga vikt en helg som denna. Ingenting är viktigare än detta just nu vilket kanske är lite tragiskt men också väldigt befriande och skönt. Förra året så stupade vi på målsnöret, men i år är vi här. Welcome back to an era of 49:er dominance :D

Ibland känns det som om man håller på att bli vuxen mycket fortare än vad jag själv vill. Vuxenlunket har sakta men säkert smugit in sig i min vardag, men jag ska kämpa/streta emot allt jag kan. Viktigt att ha barnasinnet kvar :P

Tycker verkligen att allt skitsnack om att vintern är vacker och att det är fint med snö ska upphöra direkt. Blir så trött på att höra skiten hela tiden. Det finns verkligen inget fint med vinter, det bara begränsar ens liv så fruktansvärt mycket eftersom man tvingas att hålla sig hemma. Solbristen tömmer ens D-vitamin depåer och man känner sig trött. Fan alltså kan vi inte börja bojkotta vintern??  

Snart helg igen, vet inte om det är så jäkla skönt egentligen. De senaste helgerna har varit mer jäktiga än vardagarna. Ingen direkt tid att pusta ut och vila upp sig. Men WTF vila kan man göra i graven. Måste leva nu!

Måste börja posta fler bilder här men ni kan spana in de bilder jag postat på instagram så länge @SUPER_KAD

Ha Det Najs// Super

Kommentarer


Kommentera inlägget här: